Friday, February 13, 2015

【玫瑰花极限片永不凋谢,在这一个情人节把这花香极限片献给爱人】

【玫瑰花极限片永不凋谢,在这一个情人节把这花香极限片献给爱人】
【On this Valentine Day, Present my beloved one with a Rosy Maximum Card which will never fade】

Roses are beautiful, Roses are expensive, however roses fade, there are no ROSES which do NOT Fade with time. I have NOT presented my beloved one with Roses which fade in days. On this valentine Day, as usual, I will pick a Rose Maximum Card for my beloved one. The Rose MC remains as fresh as new which signifies my love remains forever. A Happy Valentine's Day, My Dear !
玫瑰花美丽,玫瑰花价钱贵,然而玫瑰花会在几天内逐渐地凋谢。我不曾送玫瑰花给我的爱人,因为送出去的花,很快就要凋谢了。在这一个情人节,和往年一样,就选一枚玫瑰极限片送给我的爱人。玫瑰花极限片每一天都在绽放美丽,象征着我永恒的爱。情人节快乐,我的爱人。

No comments:

Yang Dipertua Agong Maximum Card

  Yang Dipertua Agong Maximum Card concordant Postmark : Kuala Lumpur